zaterdag 20 januari 2018

Bedankje voor jou :o)



Waar zal ik eens mee beginnen  ?


't zo leuke boek wat ik te leen heb gekregen...


samen is zoveeel
fijner :o)
Ideeën, lapjes, boeken en van gedachte wisselen ...


nieuwe lapjes combinatie's bij elkaar leggen ...



 
om ze weer met steekjes aan elkaar te maken
benieuwd ... of de lapjes echt zo lief bij elkaar passen :o)


Echt knuffel Bear(tje) in zijn mand ...


of zomaar opeens
onder 'aan mijn voeten' :o)




minder snel als ik vaak zou willen (o)


maar lapje voor lapje
toch weer een blok erbij ;o)

Zo kwam er ook blok F1 Silver and Gold
voor mijn Sylvia Bridal Sampler bij :o)




Ik zal er maar ...


niet omheen draaien :o))



Ik heb de knoop eigenlijk best snel 'doorgehakt'
er komen toch geen cornerstone blokjes tussen de sashings en
SBS blokken in ...


Dank je wel ook lieve 
bloglezers, quiltvriendinnetjes
voor jullie inbreng
dat is steeds weer zo fijn om te lezen !

De blokken komen steeds weer
anders naar voren 
en een zelfde achtergrond 
laat dan de blokken voor zich 'spreken'


De mandjes vind ik bij deze blokken nog steeds het
liefste en leukste overkomen !



Door de war ?
Nee hoor ...ik ben eruit !

Fijn weekend nog 
voor jou ook :o))!

Groetjes,
Simone



10 opmerkingen:

els zei

Wat ziet alles er gezellig uit! Vooral de schildpadden zijn geweldig. Zo lekker groot ook, die raak je niet gemakkelijk kwijt. Bestaat er ergens een patroon van?

Anoniem zei

Zo zie je maar het komt altijd goed als je er over na gedacht hebt,ik heb het boek ook heerlijk om door te kijken en ideen op te doen.

Gr Odette.

Quilting Moesje zei

Ha Els,
We hebben de schildpad overgetrokken en van daaruit getekend.
Ik weet niet hoe en waar het originele patroon vandaan komt ... K zal het vragen ! Dan laat ik het nog weten in een blogberichtje ;o)

Leuk Odette,
dat je het boek herkend :o)
Johanna heeft er al veel mooie en leuke quilts uit gemaakt :o)
De Dresden plaid quilt vind ik bv erg mooi en leuk uit het boek :o)

Ineke zei

Een schattig speldenkussentje, die schildpad. Ik zie die ook wel eens verschijnen op pinterest. Leuk hé, als je problemen hebt, altijd hulp van alle kanten.
Fijn weekend

frameless mind zei

Dat boek heb ik ook al -tig keer geleend in de bib. Het is zo'n gezellig boek met vele leuke projecten erin.
De schildpadden zijn erg leuk gemaakt en ik denk handig in gebruik.
Fijn dat je de knoop hebt doorgehakt. Nu kan je recht op je einddoel afgaan zonder nog veel over de schikking te moeten piekeren.
Groetjes, Liliane

Anoniem zei

De Dresden plate quilt staat ook op mijn lijstje ,eerst op zoek naar de stempels dat werkt zo fijn dat ik niets anders meer wil.

Gr Odette.

Betsy's Quilt Blog zei

Goed dat je een keus hebt gemaakt! Ik denk dat het de verstilde antieke sfeer versterkt. En dat de blokken optimaal tot hun recht komen. Nu had je wel een heel lief stofje voor je cornerstones. Hopelijk kun je dat nog eens gebruiken.
Groetjes, Betsy

Quilting Moesje zei

Ineke, Liliane, Odette en Betsy,
:o)) Jullie verrassen me echt weer met een gezellig 'praatje'!
Grappig om te zien dat veel het boek van Mix en match al kenden :o)
en dat er stempels zelfs van zijn ...lijkt me ook handig!
De schildpad bleef bij mij ook roepen toen ik hem nog niet gemaakt had, nu is hij schijnbaar
onder jullie ook nog aan 't roepen ...hihi

Het stofje van de cornerstones ga ik zeker in de blokken gebruiken ...'t is inderdaad een heel lief lapje :o) Betsy.

Floor zei

Ook op "schildpad-tempo" komt alles af, zo zie je maar weer.
En als je dan hulp krijgt van 2 "echte" schildpadden, gaat het toch drie keer zo snel :-)
Groetjes,
Floor

Quilting moesje zei

:0)) Leuk geschreven Floor!
Dank je

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...