woensdag 15 november 2017

Klosjes- (met eerste sneeuwpophart) jes dag :o)


 Leuk de toch wel veel verschillende 
tinten en kleurtjes,


Een klosje van Wilma
waar ik dan zelf onverwachts 
toch nog 
een bijpassend lapje 
van vind in mijn eigen lapjesmand :o))

Bear heeft iets met stoffen hartjes...


In de woonkamer haalt hij ze uit de vensterbank ...


en nu als hij de kans krijgt
van de stoel ...


Zo is het eerste hartje ( van Bunny Hill designs)
uit de doos met winterse 
spulletjes beneden ...
:o))

 Groetjes,
Simone





7 opmerkingen:

Floor zei

Leuk dat Bear zo lekker meehelpt met de klosjes quilt.
Die van mij ligt maar lui te zijn bij de verwarming.
Misschien eens aan het werk zetten voor mijn hartjesquilt?
Jane is natuurlijk te moeilijk voor haar :-0
Groetjes,
Floor

Tilly zei

Wat worden je klosjes mooi Simone.
Mijn klosjes staan in de wachtrij,maar gaat goedkomen.
Groetjes Tilly

Ineke zei

Handig hulpje, die Bear! ;-)

Elizabeth zei

Bear wil je vast het hartje komen brengen... Gezellig zo met een hond erbij!
De kleuren van je klosjes zijn zò mooi, beetje afwisselend rood en dan weer naar bruin toe... zo blijft het geheel spannend.
Handig zo tussen de lade geklemd. Ik loop ook al te verzinnen hoe ik m'n top in wording het beste kan ophangen.
Groetjes, Elizabeth

Wilma Kuin zei

Gezellig met lieve Bear!! Hier gezellig met Boyke 😁

Quilting moesje zei

Wie weet waar ze actief van wordt:0) jan is wel uitdagend dan ;0 )

Quilting moesje zei

Leuk dat je ziet hoe ik t doe Elisabeth :0))
En Bear erbij is zeker lief en gezellig ...nooit geweten dat een hondenbeest(je) zo is:0))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...