woensdag 4 oktober 2017

Woensdag klosjesdag ...

Vandaag  (toch) ook weer 
  een klosjes blogje
:o)


Na een avonddienst 
is het de volgende morgen 
even meer werk 
om de dag weer 'opgeruimd'
te kunnen beginnen ;o)


ook aan mij word best wel eens gevraagd
'waar haal je toch de tijd vandaan ' ...??


Dat weet ik dus ook niet ...
wist ik het maar 
dan haalde ik zeker wat meer tijd ...;o)!


Nu is het echt ... tijd voor Bear :o))

Saampjes 'uitwaaien'

 Vandaag en morgen vrije dagen ...
Dan komen er vast weer klosjes bij !

Veel lapjes plezier ook  :o)

(Ps, gewoon ...doen ;o)

Liefs
Simone



11 opmerkingen:

Tilly zei

Je bent al aardig op weg,leuke kleuren.
Groetjes Tilly

Ineke zei

Je bent lekker bezig met je klosjes! Ik had gisteren ook avonddienst en vandaag en morgen lekker vrij. Dat zijn mijn vaste vrije dagen.
Fijne dagen!

Quilting Moesje zei

Dank je Ineke !
Jij ook fijne dagen :o))
( de ene week werk ik ( meestal) begin van de week en de andere einde van de week en om het weekend ;o) bij mij niet altijd dezefde ...

frameless mind zei

Goed idee om woensdag uit te roepen tot klosjesdag. Zo blijf je gefocust en groeit de lap toch stiekem.
Geniet van je vrije dagen!!
Groetjes, Liliane

Guusje, zei

Wat zijn ze weer mooi je klosjes. Geniet van je vrije dagen.

Floor zei

Dat vragen ze aan mij ook altijd, waar ik de tijd vandaan haal.
Maar als je elke dag een uurtje steekjes maakt, komt het vanzelf af toch?
Heerlijk ontspannend, dus je maakt gewoon tijd.

Quilting moesje zei

Leuk dat jullie mij ook weer blij maken met een praatje :0))!
Tilly, Liliane,Guusje, en Floor!

Anoniem zei

Petje af voor de mensen die avond of nachtdiensten draaien, ben nooit een avondmens geweest ,en de tijd vliegt je krijgt hem niet maar moet hem nemen.
De klosjes schieten lekker op ,blijft leuk om te zien je vorderingen.

Gr Odette.



rina zei

Het is vandaag heerlijk quiltweer. Geniet dus maar van je klosjes.

Quilting moesje zei

Ben ik helemaal met je eens Rina:0))

thea zei

Wordt al heel leuk Simone, waar jij de tijd vandaan haalt.
Nou als ik het tempo zie waarmee je soms op de afdeling loopt.
Begrijp ik dat best wel.

Lekker uitgewaaid?
Groetjes Thea

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...