woensdag 11 oktober 2017

Plaatjes kijken :o)



Iedere woensdag 
klosjes (laten zien ) dag :o))


en alleen al de 
klosjes op de foto zetten is leuk !



In de keuken vind ik de rode, bruine kleurtjes 
en roze natuurlijk
ook al zo leuk op de foto komen :o)


Zou ik iets anders laten zien ??

o ...

ja ...

dat is waar;o)

Hier was ik gebleven ...toch ;o)

Daar komt ie dan ...


echt een Roll-Maatje 

Jelly-Roll


Midwinter-reds 
van Moda 
Minick & Simpson


er kunnen precies twee zijden van het klosje tegen 
elkaar gestempeld in de breedte
van de lange repen stof :o)


Hier dan de eerste drie 
klosjes uit de Jelly - Roll :o))


zodra er genoeg klosjes ...


( zoals ik ze op dat moment mooi vind passen , 
anders maak ik er nog een paar  ;o)

gemaakt zijn 
mogen ze er weer bij aan de grote lap vast :o)



Nou ja , 
groot ?!

 Vorige week de 
klosjes stand op de kalender gezet ;o)



Maar ze gaan zeker harder 
als dat ik dacht ;o)


Zoals je wel kunt tellen zien :o))

Leuk dat jullie
zo mee genieten :o)

Groetjes,
Simone

En Elizabeth (klik) voor haar blog :o) gaat blauwe klosjes maken :o))
daar ben ik ook heel benieuwd naar ! 


13 opmerkingen:

Elizabeth zei

Oh, wat een mooie stofjes op je roll...
Ik ben al druk aan het zoeken geweest naar zoiets in het blauw, mijn blauw.., maar dat valt nog niet mee!
Je klosjes zijn prachtig en zo leuk om ze al als een kleine top bij elkaar te zien.

Groetjes, Elizabeth

Quilting moesje zei

Als je nog niet echt een beginnetje met lapjes hebt dan is het lastiger inderdaad;0) Elizabeth,

Ik dacht dat je bv al mooie blauwe lapjes ervoor had :0))
Nieuwe blijven altijd fijn ... Maar ook uit mn voorraad en scraps (ook de gekregen voor de Vingerhoedjes die groot genoeg waren zodat er bv nu een klosje uit kan :0)

Quilting moesje zei

Als je nog niet echt een beginnetje met lapjes hebt dan is het lastiger inderdaad;0) Elizabeth,

Ik dacht dat je bv al mooie blauwe lapjes ervoor had :0))
Nieuwe blijven altijd fijn ... Maar ook uit mn voorraad en scraps (ook de gekregen voor de Vingerhoedjes die groot genoeg waren zodat er bv nu een klosje uit kan :0)

Floor zei

Ach, de rol is uitgerold.... nou ja dat was de bedoeling, nu kan je weer lekker klosjes maken.
Zie dat er al meer mensen zijn aangestoken.
Vind het zelf ook erg leuk, dus wie weet :-)
Groetjes,
Floor

Tilly zei

Wat een grote lap heb je al gemaakt. Nog even opschieten met de aardbeienquilt,dan ben ik weer van de partij.
Groetjes. Tilly

Ineke zei

Kijk eens aan, wat een prachtige stofjes in de jelly-rol, snoepjes zijn het! En ook al klosjes van gemaakt! Wil ook eens de stempel van klosjes aanschaffen, leuk werkje als vakantie-project ;-)

Elizabeth zei

@ Simone: ik heb een hele box vol met allerlei lapjes waar blauw in zit. Ik wil het alleen niet al te bont.. Ik houd meer van oud blauw enzo...
Voorlopig kan ik nog wel even vooruit, maar ik kan het niet laten om al te kijken naar 'nieuwe' blauwtjes!

Quilting Moesje zei

Ik snap het Elizabeth :o)) Ook al herkenbaar dus ;o)
Leuk Floor :o))
En Ineke dat is zeker handig en leuk in de vakantie !
Rustig aan maar hoor Tilly :o) Je aardbeienquilt is ook leuk !

rina zei

Wat een mooie jelly roll. Te mooi om te gebruiken ?!
Nee, klosjes voor je quilt, daar passen ze precies.

thea zei

Wat een mooie rol met stof Simone, gelukkig heeft ieder zijn eigen hobby, anders zou ik echt jaloers op je worden :-)

Groetjes Thea

marguerittechiffons zei

I love this colors for the bobbins.

Pauline zei

Wat een heerlijke kleuren en klosjes, wat heerlijk dat de jelly roll zo goed uitkomt voor dit project.

Quilting moesje zei

Leuk om te lezen
Nice to read

Jullie teaktie's :0))
Your comment :0))

Voor de klosjes en de stofjes (van de Jelly roll)
For de spools and fabrics

I love to make many more of these
Klosjes !!!

Bedankt
Thanks
Simone ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...