maandag 9 oktober 2017

Droomlapjes ... Jelly-Roll

Als ik dat eens van-te-voren 
had geweten ...


S van Simone
kan ook niet missen natuurlijk (o)


Wat een verrassing toen het bestelde (klik) pakketje werd bezorgd !
en ik de doos openmaakte ... :o)))

Door het zoeken naar een 
zo lief klosjes-lapje
Die in geen webwinkel los te vinden was ...


Dit rode klosjes lapje 
is dus de 'boosdoener' (o) !

Van de gelige achtergrond versie had ik gelukkig
al een lapje eens gekocht ( nu vind ik hem natuurlijk nog veel leuker ;o)

gekregen van de rest klosjes
 van Wilma ( zie rechts in mijn blogrol).

En dit klosje vind ik maar zo alleen ...

Daarom heb ik uiteindelijk
toch maar mijn EERSTE
Jelly-Roll besteld :o))
Dan kunnen er toch meer klosjes ( en Vingerhoedjes)
van gemaakt :o)

Niet voorbereid 
dat die Jelly-Roll
veeeeels te leuk zou zijn (o)


Zucht ...dat een Jelly-Roll
zooo ...
eh LIEF is 
Ik wilde hem niet uit elkaar halen 
...nog even laten zien als 
de jongens en DH thuiskomen 
of voor quiltvriendinnetje bewaren 
die mij al gewaarschuwd had (o)
maar ook om geduldig te wachten (o)



Maar na heel wat foto's
dat dan weer wel gelukkig pfff ;o)


O ...o

niet doen Simone !!!


maarre 
ik kon niet wachten *U*

Hier in 'blogland'
 lukt dat wel

om nog even te wachten
verder te gaan 
met de jelly-roll
af re rollen :o))...


Bear heeft zijn eigen 
pup-knuffel terug :o)
(Waar hij nu wel 
 alleen maar lief mee knuffelt ;o)

En ikke ...
Droom over deze Quilt die gemaakt is
van de Midwinter -Reds
( weet je mischien nog,
mijn lievelingsblok is de nine-patch
maar ik heb er (nog) geeneens een Quilt  van (o)

Minick & Simpson van Moda

Groetjes,
Simone 


Ps. Volgende keer ...meer!










15 opmerkingen:

Tilly zei

Wat een mooie kleuren Simone. Eens moet je de rol los maken hoor.
groetjes Tilly

Quilting Moesje zei

...Maar ik deed het (bijna) gelijk Tilly ...
en dat is echt te snel haha

frameless mind zei

Zo'n jelly roll is echt genieten!! En super handig om voor jouw projecten te gebruiken. Veel plezier ermee!
Groetjes, Liliane

Quilting Moesje zei

Dat gaat zeker lukken Liliane :o)

Floor zei

Kan me heel goed voorstellen, dat je die rol zo lang mogelijk alleen maar wilt bewaren om de aaien en te kijken, en niet openmaken.... maar ja dan kunnen er geen klosjes van gemaakt worden.
Gelukkig heb je er foto's van, kan je nog eens nagenieten.
GRoetjes,
Floor

Catrien zei

Haha leuk verhaaltje over de jellyroll.
Altijd zo jammer dat ie uit elkaar gehaald moet worden maar ja.... ‘‘tis now anders.
Veel plezier er mee.
Groetjes
Catrien

Elizabeth zei

Ai, je maakt me reuze nieuwsgierig naar de lapjes in je jellyroll...
Ik heb toch maar even op internet gekeken wat er in zit!
Oho, wat een mooie klosjes kun je daar van maken.
Ik vind je klosjes zo mooi, dat ik zaterdag ook spontaan ben begonnen met klosjes. Maar dan in het blauw, omdat ik daar zoveel van heb liggen.
Lieve Bear is net een grote baby, wat een prachtige hond!

Groetjes, Elizabeth

BezigeBijMirjam zei

Ga je nu die quilt met nine patches van de jellyrol maken of toch klosjes?

Quilting Moesje zei

Er zijn inderdaad al klosjes van gemaakt Floor :o))
kan er nog wel naar kijken maar ...helaas niet meer eh..aaien ;o)

Catrien; bedankt ook voor het lapje erbij ( dan blijft er meer van de rol over ;o)

Leuk Elizabeth ! Ik ben wel benieuwd naar je blauwe klosjes ! (ps; Laat je ze ook zien woensdag ?)

Mirjam; Ik ga zeker verder met de klosjes met ook lapjes uit de jelly roll :o))
maar zou graag nine-patches quiltje makenvan alleen van de lapjes uit de Jelly-Roll :o)) Maar dan kom ik tekort voor een grote quilt en daarom droom ik er bijna van hoe ik dat voor elkaar ga krijgen haha...( gelukkig heb ik twee van de achtergrond lapjes nu nog extra). Zou nog steeds graag de rode bloempjes versie extra ook hebben ;o)
De klosjes quilt heeft al zoveel verschillende andere lapjes dus dat geeft niet dat ze verschillend zijn.

Ineke zei

Oh ja Simone, dit is zo genieten, wat een prachtige jelly-rol. Ik had laatst charm-packs van iemand overgenomen, die durf ik ook niet los te maken.
Verslaafd aal lapjes, dat zijn wij toch allemaal ;-
Nog bedankt voor je lieve reactie op mijn blog!

Hennie zei

Ja erg hé die quiltsters/ers lapjes kopen en aaien, maar zo'n jelly rol jammer om open te maken. Ha, ha maar ooh zo mooi voor je klosjes.
Wat een dilemma, nou ja eigenlijk een luxe probleem toch ! ! !
Heel veel plezier met je rol.

Fijne avond Hennie.

Quilting moesje zei

Gelukkig maar ...:0)) dat we (quilters/lapjesverslaafden) elkaar begrijpen Ineke :0) met zulke 'aai' lapjes *u*

Quilting moesje zei

Nog net op tijd ;0) dank je ook Hennie! Jij ook eventjes nog fijne avond en alvast welterusten :0)

thea zei

Leuke kleuren Simone, ben benieuwd hoe het eruit gaat zien.

Groetjes Thea

Quilting Moesje zei

Ha Thea,
Groetjes terug :o)
T beginnetje is er ( plaats net een nieuw blogje ;o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...