donderdag 5 januari 2017

Nieuws :o))

Voor mij iets  is het nieuws ;o)
van de week ;

Lief hè ... met een verrassings  mini - koekmannetje :o))


Oud stof eruit !
nieuwe stofjes  lapjes 
erin :o))

nog een verlaat winters cadeautje :o))
en ...
staat het nieuwe lapje niet heel lief
in het midden als achtergrondlapje  van blok 2 !
Van de BOM van Bobbin ;o)

 

Zal ik gaan voor helder rood met witte sterren ( bij de country lapjes) ...
Of toch het 'landelijk' (meer bordeaux) rode lapje ...


Zoals je ziet ...
koos ik door de knal 
 rode :o))

Net als de kleine hartjes in blok 1 ;o)

Het sleuteltje voor in het hart ... heb ik ( hoop ik) nog ergens
in een doosje ...

 Dit was even een snel berichtje ;o)

Groetjes,
Simone




5 opmerkingen:

Ineke zei

Ja...mooi hoor!!! Vind het zo'n leuke BOM!
Liefs, Ineke

thea zei

Leuke lapjes heb je toch!
Het sleuteltje goed zoeken hé? Hoort er toch bij
Groetjes Thea

Quilting moesje zei

Dank je Ineke en Thea :0))
In t weekend ga ik zoeken ;0)

quiltsathome zei

o, wat ziet dit er leuk uit !

Conny's-blog zei

Dat ziet er echt leuk uit die bom van Bobbie.........liefs.conny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...