zaterdag 22 oktober 2016

Open European Quilt Championships 



Vandaag saampjes met de trein naar Maastricht !


alleen even wat details
voor vanavond ;o)

Laura Kuyken




Jij en ik Quilt van Supergoof
Ingrid van der Harts-Govers

quilt detail achterkant

Detail label :o)))
Ps,
Ingrid ik heb je lieve sterretjes de groetjes van jou gedaan hoor !

Detail van Jos Hermsen

Scrapzakjes (schatzakjes;o) en mandjespatroontje bij Quilt it &Dotty :o)))


Mary Palmer





Mary Palmer


Detail van Lies Bos-Varkevisser

En toen de dag om was


nog wat natuurlijke kleurtjes


in de groenstrook op weg



 naar het station :o))


en terug naar onze huisjes ...



Volgende keer meer !

Groetjes,
Simone





7 opmerkingen:

frameless mind zei

Wat fijn om het nog eens de revue te laten passeren via jouw foto's. Ik vind het altijd zó leuk om te zien wat anderen fotograferen. Wat zij leuk vonden. Soms zijn er foto's bij van quilts die mij precies ontgaan zijn. Maar er is dan ook zoveel te zien op die dag.Ik was er vrijdag! Voor een Quiltster toch altijd weer een hoogdag!!
Groetjes, Liliane

Quilting moesje zei

Dank je hoor Dees en Liliane
We heben de hele dag genoten !!!

Ineke zei

Oh heerlijk dat je daar bent geweest! Zo te zien aan de foto's waren er prachtige exemplaren erbij! Altijd genieten van zoveel moois, nie dan?
Liefs, Ineke

Quilting Moesje zei

Zeker Ineke !!!

Ada Plouvier-Kopitopoulou zei

Een lust voor het oog, zo'n quilt tentoonstelling! Ik kan er niet naar toe, maar door de foto's geniet ik ook!!

Wilma Kuin zei

Wat heerlijk!!
Dat is genieten,...

Quilting Moesje zei

Dank je Ada :o)) dan heb ik alleen nog maar een paar details gedaan
hoop snel de Quilts te laten zien ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...