vrijdag 10 juni 2016

Nog twee ...

Vingerhoedjes dan is er weer een rij vol :o))



nu ik weet dat zelfs 
twee per keer 
( of vijf of tien of 20 ...;o)



toch 
als  'zomaar...opeens'


zo'n groot lappie
Vingerhoedjes bij elkaar worden ...


ben ik blij met
ieder Vingerhoedje !

om weer naar te kijken als er weer een 
nieuw lapje ...
gekregen, gekocht uitgezocht bij komt ...


die-ik-nog-niet-had
kleurtjes, patroontje-bloemetjes-balletjes-streepje
etc... :o))


de Vingerhoedjes blijven leuk 
voor 
ook voor het maken van foto's ;o)


ook voor 'k- heb- eigenlijk- geen -tijd'...
momentjes ...


of eventjes een dutje voor Bear ;o)

Fijn Weekend !
Simone

8 opmerkingen:

Tilly zei

Dat zijn heel wat vingerhoedjes aanelkaar. Wordt erg mooi.
Groetjes Tilly

Karen zei

Oh so many pretty reds in your tumbler quilt. I like the quilt very much.

Quilting moesje zei

Thanks Karen
The timbres maken me happy every stich I make too :0))

Quilting moesje zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Quilting moesje zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Conny's-blog zei

Prachtig je vingerhoedjes quilt zeg.............liefs.Conny

Wilma Kuin zei

Prachtig!! Ik moet ook maar weer wat eraan zetten,..
Het blijft een prachtige quilt,..

Dees zei

Wat gaat dat goed zeg!! bij mij is het ook 70 hoedjes op één rij...alleen zijn mijn vingerhoedjes een pietsie groter dan "het orgineel"...zo schattig die foto's met de maileg poppen erbij!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...