maandag 2 mei 2016

Oranje bandje :o))


En ...
ja !



Ik ben begonnen aan blokjes maken voor 
Bear ...



Ondertussen ( 28 april) 

is ook oudste DS jarig geweest :o))
19 jaar alweer !


DS en ik vierde onze verjaardagen afgelopen zaterdag ..

En ik een Smul tijdschrift :o))
met ( lekkere ) recepten plaatjes die al net zo lief als...



de van mijn zusje gekregen lapjes zijn :o))


Het tijdschrift ingepakt met linten 
en een lieve bloem tekening van


Nu we in dit huis ( waar we alweer drie !
jaar wonen) ...
een aparte keuken hebben ...
Staat daar ook een tafel ...
de oude van de kringloop voor een prikkie;o)
grenen hangoortafel staat met een verjaardag helemaal uitgevouwen :o))
En...
 iedereen zijn bordje daar kan vullen
 om gezellig in de kamer op te eten (o)


Alles nu weer leeg ...

Maar zo lief ...
toen ik die avond in de volle keuken alles klaarmaakte ...
bleef Bear het liefst bij mij in de buurt ;o)
Daarom pakte ik weer even zijn kleine eerste mandje ...


en daar bleef hij BRAAF in liggen :o))

helemaal opgerold ...


In de kamer in de 
veeeel grotere mand zal vast lekkerder liggen :o)





De blokjes lijken hetzelfde als de blokjes van de theemuts 
maar ik heb ze er echt niet naast gehouden (o)






Een oranje bandje :o))


omdat Bear een oranje bandje had 
bij zijn broertjes in het nestje die 
een blauw, grijs en rood bandje omhadden !


wat een verschil ...
zo'n grote LAB ben je alweer :o))



van bijna 5 maanden !


Groetjes,
Simone !













2 opmerkingen:

Conny's-blog zei

Ja ook die kleine hondjes worden groot, jammer soms he...............liefs.Conny

Quilting Moesje zei

En hij gaat nog een eind groeien ; 0) maar we genieten iedere dag weer van hem:0))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...