donderdag 9 juli 2015

Geheime lapjes :o)

Geheime lapjes ?
Ja echt ze bestaan ;o)

  
Vijf van mijn lieve collega's
 kwamen ook op het feest ...
Met een hoge kartonnen doos voor zich
liepen ze naar ons toe
 om te feliciteren ...
 Compleet verrast was ik :o)) ! 
 toen ik de doos opende...


Lapje voor lapje haalde ik eruit
en wist gewoon niet waar ik moest kijken :o))

Ondertussen kwamen er meer gasten in de rij te staan ;o)
En ik maar enthousiast de briefjes en kaartjes lezen,
lapjes bekijken ...
Wat hebben we gelachen :o)) 


Lapjes van collega's ,
lapjes van familie van bewoners ...

En al die tijd dat ik op mijn werk was
( ik werk als verzorgende op een huiskamer van een PG afdeling :o))
 heeft niemand ... !
iets laten merken :o))



Zij hebben het
 zo goed geheim gehouden !


Zoooo leuk en lief !

stukjes van een zachte badjas ...




'echte' Quiltlapjes
dit kleurtje blauw/ turqoise heb ik nog niet :o))!


met kaartjes en persoonlijke briefjes bij de lapjes ...


ben er heel blij mee !!!


Al idééen om van alle lapjes
een quilt te maken ...??
Inspiratie en enthousiast zijn gaat he-le-maal vanzelf
bij het zien van alle lapjes bij elkaar :o)))


Zo verschillend
modern, pastel, felle kleurtjes en een antieklapje
effen lapjes en harten
plaatjes en ruitjes,
bloemetjes en stippen ...


!
ze zullen elkaar goed aanvullen ;o)

 Het is zo'n leuke uitdaging voor mij om daar
een mooie, warme, leuke, lieve Quilt van te maken !

Ik heb al beloofd om steeds wat lapjes die al aan elkaar zitten te laten zien en
de vorderingen te delen ...

Dit had ik nooit verwacht !!!

En DH ?



Alsof ik al niet blij genoeg was
kregen we ook nog een  'tegoedkaartje' voor weekendje weg aangeboden :o))

Dank je wel
allemaal !


Liefs Peter en Simone !









8 opmerkingen:

Elizabeth zei

Wat een super-idee !!!!!!!!!!!!!!!!

Merian zei

Wat een leuk kado van je collega's!!

Willy zei

Van harte gefeliciteerd nog!
Leuke verrassing al die lapjes.

Marlies Mansveld zei

Wat een leuke lapjes, daar ga je vast veel plezier mee hebben!

Bed, breakfast en quilts zei

Gefeliciteerd! Een dag om nog heel lang van na te genieten met al die lapjes!

Quiltlia zei

Wat heerlijk om zo verwend te worden.
Groetjes Lia

jolanda zei

Wat hebben ze dat leuk gedaan! Ja het lijkt mij ook het leukst om daarmee 1 grote quilt te maken waar ze allemaal inzitten. Ik ben benieuwd wat je gaat maken!

Quilting Moesje zei

Ben zelf ook benieuwd wat al die lapjes gaan worden ;o)
ben wel al druk bezig :o))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...