maandag 22 juni 2015

Vandaag zijn wij vijf-en-twintig jaar ...



G*E*T*R*O*U*W*D :o)) !!!
 
 
 
geen post op maandag ...
 
 
 
toch komen er al kaarten ...
 
 
en de bloemen van de Bee zijn nu in bloei :o))
 
 
ons  F*E*E*S*T*J*E
geven we over bijna twee weken
 
 
ben aan t verzinnen
met lapjes ...
maar dat wil niet erg lukken ...
 
 
helaas (?)lukt dat meestal pas op 't laatste moment ...
maar ik ben dus echt op tijd begonnen ;o))
 
 
Ben dus met van alles bezig maar daardoor weinig te vinden
bij jullie en mijn eigen 'blog- en -quilt huisje'...
wie weet na de zomer ?!!
 
 
Liefs,
Simone!
 
 



 
 
 
 


11 opmerkingen:

hennie zei

van harte gefeliciteert hoor en veel plezier met het feestje.gr.hennie

frameless mind zei

Gefeliciteerd hoor! Prachtig zo'n zilveren bruiloft vieren. Ik wens jullie een héél mooi feest toe en natuurlijk ook een mooie, warme zomer. Groetjes van Liliane

Quilting Moesje zei

Dank je ! T feest is binnen; 0)

ria zei

Van Harte Gefeliciteerd !!

Judith zei

Van harte gefeliciteerd, op naar de volgende 25! En wanneer straks het feest is wens ik je alvast een hele fijne geslaagde dag/avond toe.

Ineke zei

Gefeliciteerd met jullie 25-jarig huwelijk, ik wens jullie nog vele jaren van geluk saampjes.
Liefs, Ineke

Patricia zei

Van harte gefeliciteerd !

Groetjes Patricia

Ans zei

Gefeliciteerd, een fijne dag!

Quiltlia zei

HEEEEL HARTELIJK GEFELICITEERD.
Groetjes Lia

Marlies Mansveld zei

Gefeliciteerd! Maak er een mooi feestje van samen!

Willy zei

Van harte gefeliciteerd en nog vele mooie jaren!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...