maandag 9 maart 2015

Roze nog met een staartje ;o)

 
 Fijn om te lezen hoe blij de kleur roze kan maken :o))
 
 
ik heb nog wel een paar vervolg plaatjes (o)
 
 
 roze tulpen
  
 
 Claudia
die hier de muis afheeft en nog een schortje gaat maken ;o)

 
 
 heeft thuis toch nog een lapjespoes gemaakt :o))
zij stuurde mij
deze foto's ...
 
 
Weet je nog ?
het muisje met het schortje ...
 

 
die met haar mee naar huis ging in het mandje :o)
 
 
zie vorige berichtje :o))
 

 Zelf had ik de muizen al eerder gemaakt als voorbeeld ;o)
die bijna te grazen genomen was door Babbel ;o)
 
van blogberichtje het;  'kat en muis spelletje ... '
 
 
deze dus :o))
 
met 't bij mij grijze poesje
...
 
 
en verder ??
 
 
ga ik in het geheim (o)
met mijn blauwe lapjes aan de slag !
Ook al ben ik nog steeds
niet
jarig ;o)
 
Groetjes,
Simone !
 
 
 
 
 
 
 


5 opmerkingen:

jolanda zei

Ja roze is een heerlijke kleur vind ik. Zo vriendelijk en zacht.
De lapjespoes is ook erg leuk geworden! ;-)

Quilting Stories zei

I love tulips and I think it's the first time I see pink ones... my favorite color!

Monica zei

gezellige foto's laat je zien, inderdaad is roze leuk, maar blauw mag er ook zijn hoor

Quilting Moesje zei

Ja...de blauwe lapjes zijn ook weer om blij van te worden ; 0)

Guusje, zei

Roze is zeker een kleur die mij vrolijk maakt oud roze gewoon roze samen met rood geweldig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...