dinsdag 2 december 2014

Twee december negentienachtennegentig :o))

Werd onze tweede zoon geboren :o)))
Na zijn ( ruim 6 weken te vroege) geboorte
overgeplaatst naar het Wilhelmina kinderziekenhuis
in Utrecht.
 Door ademhalingsproblemen en geen voedsel vast kunnen houden ...
 
 
Er lag in die ( kraam)tijd
een dikke pak sneeuw :o))
dat was wel bijzonder !
Vanuit het ziekenhuisbed keek ik in een witte wereld ...
 
 
 
Gelukkig is met middelste DS
alles goed gekomen !
 
 inmiddels is hij boven mij uitgegroeid !
( ik ben ook niet klein ;o)
 
(voor DH zal hij nog wèl
even moeten groeien ...)
 
Vandaag vroeg opgestaan
voorbereiden voor vanavond ...
 
 
Verzamel ik nu met plezier lapjes (o)

 
voor mijn lapjestijd ...
 
 
hier weet ik niets meer van (o)
 
verzamelde ik graag recepten :o))
 
 
deze is favoriet bij DH en 3 DS en de verjaardagsgasten ;o)
 
daar heb ik nu nog plezier van !
 
Einde van de middag komen de gasten
en de jarige zelf komt dan thuis van school ...
 
Gisteren gehaktballetjes en salades gemaakt ...
vandaag ...
 
Een grote pan tomatensoep ...
 
 


 

 
hartige preitaart en

 
 
Quiche Lorainne

 
De verjaardagstaart komt deze bijzondere dag
weer eens van De echte bakker (o)
 
 
 
Vanavond de hartige taarten alleen nog even 'oppiepen'
 
Tussendoor eventjes tijd voor lapjes :o))))
 
 
 
 
 
Er wordt mij weleens gevraagd ...
 
 
"waar haal je het geduld vandaan    ??"
 
Dat hoef ik jullie vast niet uit te leggen ... toch ;o)

 
ik krijg er juist heerlijk
geduld ( en rust ) van
zodat de verjaardag ook relaxt verloopt strakjes ;o))
 
 
Groetjes,
Simone
 
 
 
 
 


7 opmerkingen:

Conny's-blog zei

Gefeliciteerd en het word een gezellige dag, kan niet anders met al dat lekkers waar je ze mee verwend.............liefs.Conny

Willy zei

Van harte gefeliciteerd en een fijne verjaardag samen. Eet smakelijk! Groetjes,

baukje zei

Een gezellige verjaardag hoor en lekker smullen maar .....

Unknown zei

Gefeliciteerd met je zoon! Ziet er allemaal heerlijk uit (ja de lapjes ook)!

Quilting Moesje zei

Dank je wel hoor !
De gasten (met kleinere kinderen ) zijn net weer
vertrokken na een gezellig drukke avond (buffet maaltijd ) met onze grote 3 zonen die de kleintjes bezig hielden :0))
Alles is bijna op ... ; 0)

Guusje, zei

Van harte gefelciteerd. Het ziet er allemaal heerlijk uit. Ik hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad.

Ans zei

Gefeliciteerd Simone, wat ziet alles er lekker uit! Dat zal allemaal wel op gaan denk ik zo, veel plezier vandaag!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...