vrijdag 17 oktober 2014

Kanten appeltjes...

...

Een kanten appeltje ?



die had ik nog niet kunnen bedenken
in mijn vorige zoete appel berichtje :o)
 
 
Vanochtend was het dan zover :o)
 
voor het eerst na de zomervakantie
 
 
Hierbij  een doorkijkje :
 
 
van weer zo'n heerlijk
gezellige en creatief verrassende ochtend/middagje :o)))
Bee ...
 
 
 
 
Jarig ben ik niet ...
 

maar ik voelde me bijna wel zo :o))
 
 
 
een heerlijk naar vanille geurend
zelfgehaakt kussen :o))
in de kleuren van mijn woonkamer ...
 
Daar ben ik heel blij mee !
 
En eerst...
natuurlijk...
 
koffie...
 
 
 
 met  de ook door Claudia zelfgemaakte rumcake met verse slagroom
mmmmm ...
 
Terwijl de lapjes
voor appels werden bekeken.
 
 
Ik blijf het knap vinden...
 
 
welk moois er weer tevoorschijn komt bij dames die
geen naaimachine hebben en ook met de hand bijna nog geen steekjes gezet hebben !
en de andere dame die nog maar pas haar naaimachine heeft ...
 
 
 
 
 De spelden dwars in plaats van in de lengte
 punt bij punt en dan pas in het midden...
(o)
 
En dat ik dat er dus even-tjes bij vertel voortaan (o)
 
Voor mij zoooo een gewoonte geworden *U*


 
Zo zie ik al die werkjes ook met andere ogen ;o)


 
 
opvullen ...
 
 
en ...
 
na 2 bakkies koffie
 

 
...
Een heerlijk lief
zachte kleurtjes

 
 met kant appel !
 
Dat had ik nou zelf echt nog niet bedacht/gedaan ...
 

 
 
en Babbel ??
 
 
Opgestaan is ...

 
 
 
plaatsje vergaan ...
 
daar hoeft Babbel ook
 he-le-maal niet over na te denken ;o)
 
 
 
 
 
 
  
  
Drie appels bij elkaar staan eigenlijk wel erg leuk,
 
 
 
 
snel dus nog lapjes knippen en
zo komen er nog 3 keer twee appels bij ;o)
 
Ik ga nog een winters appeltje voor bij mijn twee rode winterse appeltjes maken :o)))
 
Dan ... is het alweer tijd voor de dames
 om
naar huis te gaan ...
 
 
De volgende keer ??
 
dat is nog weer een verrassing ;o)
 
 
Groetjes,
Simone !
 
 
 


 
 
 
 
 
 
 


 
 
 
 








6 opmerkingen:

Merian zei

Daar werd hard gewerkt!!
Ik heb nog een patroontje van peren die moet ook maar eens gaan maken.
Fijn weekend.
Merian

Quilting Moesje zei

Nou je t zegt Merian ... ik heb ook ergens nog een perenpatroontje ; 0)
En kreeg net een leuke foto van een van de dames van 3 appels die klaar zijn :0))

Anoniem zei

Wat zijn ze leuk zeg!!

Willy zei

Gezellig, samen appeltjes maken. leuk zijn ze!

Willy zei

Mooi kussentje ook!

quiltingmieke zei

piep via via kwam ik op je blog terecht, leuk zeg, ik ga je lekker volgen,

Ga nog een beetje rondwandelen hier bij jou.

knuf mieke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...