vrijdag 10 oktober 2014

Hoe meer ...

verschillende ...
 
Vingerhoedjes lapjes



 
hoe meer vreugd :o))) !
 
Mijn Vingerhoedjes waren zo hard aan het roepen *U*
 
dat  zij ...(klik...)
 
het had gehoord *U*
 
Tja ...
ik kon ze niet meer stil krijgen tot ...

 
Vorige week een grote verrassing !
 
bij mij op de deurmat :o))
 

 
Geweldig ...

 
allemaal lapjes, scraps die ik nog niet eerder had gezien !
 
Ben natuurlijk gelijk ...

 
gaan tekenen ______

 
en knippen - - - -

 
en zo kunnen er
èèn
voor èèn !
 
 
weer echt nieuwe Vingerhoedjes bij :0)))
 
Dankje wel :o)))) !
 
 
 
Groetjes,
Simone
 
 
 
 



8 opmerkingen:

Guusje, zei

Wat een lieve lapjes heb je gekregen. Dat worden weer erg mooie hoedjes aan je lap.

Judith zei

heerlijk! wat een lieve lapjes in je lieve post :0) dat maakt het weer zoveel leuker om met die hoedjes verder te gaan! die van mij roepen ook, oh zo hard...

Quilting Moesje zei

Ook om nieuwe lapjes erbij ??:0))

Saskia Smit zei

Superpost. Altijd leuk. Je lap wordt/is mooi.

Susan zei

Beautiful!!! What size blocks are they?

Wilma Kuin zei

Oh wat lief!! Ik heb de mijne even weg gelegd in een mand en ga eerst even sparen,.. dacht zo veel stofjes te hebben en valt zo tegen als je eenmaal bezig bent,.. heb nog wel wat anders liggen wat heel hard roept en dan niet om stofjes!! ;o)

Jane in Cumbria zei

Lief, die lapjes die zomaar komen binnenwandelen. Het geheel wordt prachtig!

baukje zei

Wat leuk is dat toch. Het wordte cht een prachtig geheel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...