dinsdag 30 september 2014

Huisje voor huisje ...

 
 
 
 

 
 
 
 
Bij het nieuwe grijs in de keuken,
passen ook goed de sterren ...

 
aan de achterkant van de huisjes :o))
 
 

 
Nee,
 
die ben ik echt niet vergeten ;o)

 
Vorig jaar begonnen met doorquilten,
huisje ... voor huisje
...
 
 

 
Had beter eerst rij voor rij de vierkanten kunnen doen,
want huisje voor huisje ...
 
is nu al een hele tijd geleden ...
 
Toch maar weer eens
"het 3 ( of was het 4) draadjes per dag "
doorquilten per dag plan
weer op gaan steken pakken ;o)
 
Straks ben ik het nog verleerd ...
 
 
 
 Kleurtjes zijn er ook te vinden in de keuken :o)))
 
 
 bij het ontbijt 's ochtends van (3) DS
bijvoorbeeld...

 
Groetjes,
Simone !
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



8 opmerkingen:

Quilting Stories zei

I love your decoration in the grey tunes, very peaceful! The quilts are so nice and lovely hand quilted.

Monica zei

Ziet er allemaal gezellig uit, en wat leuk dat jij je huisjesquilt weer oppakt.

Anoniem zei

Your kitchen is so beautiful and your house quilt is the nicest I have seen. Ann

Hennie zei

Je huisjes liggen er mooi bij, je quilt wordt prachtig.

Groetjes Hennie.

Ans zei

Wat een mooie huisjes quilt, ik weet zeker dat die af gaat komen!

Quilting Moesje zei

Ik had mn huisjes echt verwaarloosd ; 0)
Nu heb ik wel redenen genoeg om de kleine doorquiltnaaldjes en aunt Becky er weer bij te halen :0))

Bedankt / thanks voor jullie aanmoedigingen
hoor !

Atelier Ullizee zei

Ja, die huisjes, ze zijn zo mooi. Ik ben nog lang niet aan het quilten, ik moet er nog een 30 naaien denk ik...
Mooie foto's van een mooie en gezellige keuken...

Groetjes,
Natascha

Roos zei

Ik blijf het een schitterend quilt vinden met mooie kleurtjes die zelfs aan de voorkant goed in je keuken zou passen.
Succes met je 3 (of 4)draadjes per dag,
Roos

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...