dinsdag 26 augustus 2014

Vakantie groet

 
't Trommeltje
 met
lapjes,
naaldjes
lief- geborduurd -door- zusje- klein spelden-kussentje
paar naaldjes erin geprikt,
potloodje,
schaartje
 
Gingen dit jaar
wel mee
op (kampeer)vakantie :o))
 
 
  
 
met het patroontje
 
die nog niet was geraden
 
(o)
 
Maar die ik nu wel laat zien ;o)
 
 
 


 
 jongste DS nog fijn bij ons in de tent :o)
 
 
en onze
twee grote pubers van 15 en 17 jaar ...
in hun eigen tent ...

  zijn tegenwoordig
ook erg moeilijk te vangen op/voor een foto ;o)
 
 
nou ja
wel verstopt dan :o))
 
Maar ... de laatste nacht
even een geniet moment
 bij het wakker worden ...
 
en  3 DS nog heerlijk ( rustig ;o) met z'n drietjes
naast elkaar te zien slapen ...
één nacht met z'n allen in de grote tent :o))
 
Hoe vaak nog ??
 
 
overdag werd er af en toe een sterretje gemaakt ...
 


's nachts konden er echte sterren bewonderd worden
aan de heldere  hemel :o)
 

 
 
 
eventjes een vakantie groet
van
Simone :o)
 
 
 
 

5 opmerkingen:

Judith zei

gezellig hoor :0) elke vakantie probeer ik het ook weer: een paar steekjes maken...maar het lukt niet ;) lief speldenkussentje!

Merian zei

Oh heerlijk, leuk je nieuwe blokjes.
Mijn lapjes gaan over een week ook mee. Geniet er nog van!!

groetjes Merian

Wilma Kuin zei

fijne vakantie en prachtige sterren,..

Suuske zei

Hoe blij kun je daar dan van worden hè, met zijn allen in 1 tent. Dat gevoel herken ik zo goed. Is voor mij al een paar jaar geleden dat ze nog allemaal mee gingen op vakantie. Maar ja zo gaat dat..
Jij hebt je in ieder geval prima vermaakt zie ik wel, hele mooie sterren laat je zien!

Quilting Moesje zei

Oudste ds gaf aan ... nog een keer (mee te gaan)...
We zullen zien ; 0) ben al blij dat hij niet zei dat t de laatste keer was :0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...