dinsdag 6 mei 2014

Fabric bowl :o)

Een schaal of mandje van lapjes :o)
 
 
 
Kun/kon je zien en ook maken
 
en had ik al eens gezien bij  'sewing blogs'

 
 op internet,
op verschillende manieren uitgelegd.
 
bij verschillende sites ...
 
De uitleg op de naaimachine twee gestikte naden boven elkaar
 en dan de draden aantrekken...
wilde niet lukken bij mij ( de stof en de vulling te stevig denk ik ;o)
 
 
Maar uiteindelijk gelukt door er een stevige draad met de hand door te rijgen
en dan te rimpelen ...

 
Binnen-ste-buiten ...
 
Dan de rand met de hand
eraan gezet, met daartussen 't geruite bandje...

 
toch maar weer eens op zoek naar kant
om er nog een te maken
 die wat minder 'stoer' is ;o)
 
Groetjes,
Simone
 
 


13 opmerkingen:

Bed, breakfast en quilts zei

Wat een ontzettend leuk hebbeding!!!

Judith zei

leuk! toch ook maar één (of twee...) maken :0)een kantje erbij maakt het misschien wel leuk af!

jolanda zei

Leuk zeg! Ik zal ook eens op zoek gaan naar de uitleg want dan kan ik er ook eens eentje proberen.

Saskia Smit zei

Deze stoere vind ik wel erg leuk.

quilting Jeannet zei

Ja, ik was ze ook al op verschillende sites tegengekomen, maar ze blijven leuk.

Renske zei

Wat is dit leuk geworden. Mooi hoor.

Guusje, zei

Wat mooi.

Quilting Moesje zei

wie weet ...zal ik er vanavond nog eentje maken :o)
Zo leuk vind ikm het ook !

Quilting Stories zei

Very nice!

Conny's-blog zei

Erg leuk zeg en eigenlijk zo simpel te maken...............liefs.Conny

Pauline zei

Ik vind je stoere uitvoering enig, natuurlijk zijn roesels en kantjes ook leuk, maar deze vind ik ook super.

Anoniem zei

Wat een schattig mandje, echt helemaal leuk!! En zo mooi gemaakt ook.. krijg meteen zin om ook aan de slag ;)! Groetjes!!

Wilma zei

Gaaf!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...