zaterdag 12 april 2014

Bloempot :o)


Bladerend in boeken en quitbladen ...
kom ik steeds weer een nieuw blok tegen :o)

 
 
Voor een blok van 12 cm bij 12 cm ;o)
 
 
 moest ik het patroontje wel een stukje kleiner tekenen ...
 
 
 Leuk ! ... maar
 
 
Zooo klein om papiertjes ( freezerpapier dit keer) 
heenvouwen viel niet mee ...

 
net een cactus met knopjes ...
 

 
en zo is er een pot met bloemen :o)


 
 
bij de andere blokken gekomen :o) 

 
 
( het blok 'Vliegende ganzen' ... lijkt opeens echt gevlogen ?
ben benieuwd waar ik ze terugvind ...)


 
Morgen ben ik jarig
 
en bloemen horen daar wel bij :o)
 
44 jaar ...
voor mijn idee net ertussenin maar toch nog net op de eerste helft (o)
 
Ook de tijd vliegt :o)
 
Groetjes,
Simone !
 
 

11 opmerkingen:

Tilly zei

Wat een leuke blokken Simone, en 44 is niet oud hoor. fijne verjaardag toegewenst. groetjes

Guusje, zei

Wat een leukerd en zo lekker vrolijk.

jolanda zei

alweer zo'n leuk blok erbij. Alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een fijne dag gewenst!!

Monica zei

Al vast gefeliciteerd met je verjaardag en een heel gezellige dag gewenst, en met deze mooie bloemetjes kan het natuurlijk niet meer stuk!

Karen zei

A very nice block for a shirt. And easy to do with fusible backing on the fabrics.
Happy Birthday!

Judith zei

Dan mag ik je nu zeker alvast feliciteren! Fijne dagvandaag en morgen natuurlijk. Leuke bloemenpot heb je gemaakt, mooie kleurtjes ook. Dag

susana zei

Gezellig die bloempot, vooral voor je verjaardag ,
Gefeliciteerd!

Merian zei

Gefeliciteerd met je verjaardag!!
Een fijne dag.
En dat bloemen blokje is wel heel goed gelukt, erg mooi!!
groetjes Merian

Judith zei

ik vind het zo leuk zoals jij je eigen sampler samenstelt! enne...alvast gefeliciteerd :0) je bent zo jong als je je voelt!!

Pauline zei

Wat een gezellige pot met bloemen! Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag, geniet van je leeftijd en ieder jaar dat je erbij krijgt.

Greet zei

Zag nu pas dat je jarig was. Van harte gefeliciteerd !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...