donderdag 27 februari 2014

Bloggerquilt bij Neeftjes blog :o)



Mijn favoriete blok




de nine - patch


kan ik nu laten zien ;o)


Deze donderdag is mijn ingezonden blok aan de beurt bij Neeftje :o))
het blog van Jacqueline.






hier een afbeelding van haar bloggers quilt die al bijna
af is :o))

Er zijn nog 5 blokken welkom om de (bloggers) Quilt af te kunnen maken !
Dus als je een favoriet blok hebt en je wilt ook een blok inzenden dan
kun je dat aan Jacqueline  mailen.


Zelf doe ik niet mee aan de bloggersquilt ( weet er ook nog niet zo lang van ;o)


Maar wel heel leuk om mee te kunnen doen !

Groetjes,
Simone 

1 opmerking:

Bernadette van gils zei

leuk he, je blok terug te zien in een quilt die Jacqueline aan het maken is, ik vond dat tenminste wel.
ik ben er ook nog niet mee bezig maar heb wel bijna alle patroontjes opgeslagen om er later aan te beginnen. Enkele blokjes vond ik echt niet mooi dus daar verzin ik dan wel iets op.
groetjes
Bernadette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...