vrijdag 1 november 2013

Laatste nieuws popje ;o)


 
 
 
Ze hangt :o))
 
 
( Toch bij mij ... in de kamer ???!!!
terwijl ik niet van frutsels en tierlelantijntjes houd ?
( wel van frutselen hoor ;o))
 
( leuke woorden trouwens :o))
 
 







Gisterenavond de laatste steekjes ...
 
op de naamachine ... (o)
 
Toch wel handig
(alleen) voor zulke werkjes ... ;o)
 



Nu net zie ik verrast leuke en lieve reakties
op mijn vorige popjes berichtje :o))
 



en
 
 
een mail met foto
 
van Dora :o))
 
popje van Dora
 
ook zij heeft haar popje
toen zij weer thuis was afgemaakt !
 
 

De popjes hebben allebei een geheimpje ...
maarre die verklap ik (nog?) niet ... ( valt niet mee hoor ;o)
 
 
 
 
Dat het zo leuk is dat er vast meer komen ?
nou dat is geen geheim
 
Maar eerst kwam ik deze doos op zolder tegen :o))
 
 
 
Dit patroon haal ik nu ( weer) met veel plezier uit de doos :o))
en ook vind ik hem nu nog leuker !



 
 
De engel een hartje en het dak van het huis heb ik al gemaakt ...
 
Degene die mij al wat langer volgen weten misschien nog wel ?
Dat ik de engel in mijn huisjes quilt van Jeanneke wilde verwerken ...
(maar dus niet heb gedaan ;o))
 
Het begin is er dus al  ...:o))
nu heb ik ondertussen ook meer lapjes
om uit te kunnen kiezen ...
 
En  wil ik juist graag de hele quilt volgens het patroon maken !
 
 
er zit een mannetje en een vrouwtje op
dus blijf ik nog wel even ... poppetjes maken :o))
 
 
 

 
Groetjes,
Simone

 



3 opmerkingen:

Roos zei

Wat is het een schatje geworden.
Groetjes Roos

Guusje, zei

Wat een dotje is het geworden en wat een leuk patroon die heb ik hier ook nog ergens voor ooit als ik me enorm verveel. Lol.

Wilma Kuin zei

Wat een snoepje,...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...