vrijdag 4 januari 2013

2013 ...


                                         Iedereen die dit leest ;o))

Een GOED en LIEFDEVOL 2013 gewenst !
 



                        

Wat een jaar allemaal gaat brengen,
is steeds een ... open boek ...
En achteraf zo voorbijgevlogen ...
Wat zal het komende jaar ons brengen ...
ik verwacht het met open armen :o)
ook al ben ik ook heus weleens bang ... (o)

Een nieuw huis ... na bijna 20 jaar ...
ons huidige loslaten leek moeilijk ... maar nu ...
't nieuwe ( toch wel wat oude ...) huis ... lijkt op ons te wachten ... en wij ...
bereiden ons voor :o)
Nog een paar weken ... dan is het zeker ... pffffff ...



De (lapjes) huisjes ...
staan daardoor ook al eventjes op een ... eh ...(heel) laag pitje ...
't is eventjes ... niet anders ...

Wel leuk ... dat ik nog helemaal nietsvermoedend ...
aan 't huisjes project ( van Jeanneke) begon ...



En ... zeker ... 'nooit'   !!!!
gedacht ... ook aan een echt (ander) huis ... te gaan denken/beginnen
en 't echte huis wordt dan wel eigenlijk vooral een project voor DH :o) ...

Door al die mhuizenissen (o)
ben ik ook hier in blogland ook (al) een stuk minder te vinden ...
Probeer wel af en toe ... bij -te -lezen- enne - kijken - ... natuurlijk :o)) !

Groetjes ,
Simone



14 opmerkingen:

Heleni zei

Wow wow, maar dat is een leuke onderneming, een nieuw huis. Daar word je lekker druk mee, maar wel heel leuk hoor, is mijn ervaring.
Ik wens je alle goeds in het nieuwe jaar.

gr.Heleni

Anoniem zei

Oh wat spannend zeg, verhuizen! Voordat het zover is zal nog een drukke en intensieve tijd worden, heel veel succes er mee!

baukje zei

Dat is een hele verandering en heel veel werk. Je andere huisjes komen wel weer..... Ook voor jou een goed, gezond en heel creatief 2013

Willy zei

Een heel fijn jaar met je huis en je huisjes. Groetjes,

Quiltlia zei

De allerbeste wensen voor 2013 en heel veel succes met je nieuwe huis,wat spannend.
Groetjes Lia

Treny zei

tja simone, wij zijn 14 x verhuisd, is altijd weer heel spannend maar verheug je erop,pak het aan ik wens je heel veel geluk, gezondheid voor 2013 en ben erg benieuwd hoe het dan verder gaat, t´is goed dat je niet alles vooruit weet. groetjes trijnie

Bed, breakfast en quilts zei

heerlijk , een nieuw huis! Ik ben dol op bouwen en verbouwen, niet alleen met stof! Succes en laat je tzt zien hoe mooi het is/wordt?

Anoniem zei

Ik dacht even dat je ook besmet was met de hartjesvirus. LOL
Leuk verhuizen. Althans dat hoop ik voor jullie, want je hoort zo vaak dat mensen helaas moeten verhuizen vanwege de crisis.
Wat de huisjes betreft: wij maken het gewoon dit jaar af. Toch? Het heeft ook geen haast. Je moet er tenslotte ook van kunnen genieten. ;-)
Werk ze en tot de volgende keer.
Groetjes, Renske

Klaske zei

Ook voor jouw de beste wensen!
Heel veel succes met verhuizen, wij zijn 2,5 jaar terug verhuisd, en dat lag de eerste 30 jaar niet weer in de planning..
fijne avond

Guusje, zei

O wat spannend een nieuw huis, erg leuk ik hoop dat het allemaal doorgaat voor jullie. Natuurlijk ook de beste wensen voor dit jaar.

Pauline zei

Succes met afscheid nemen van het oude en verwelkoming van het nieuwe. Sterkte met het inpakken en weer uitpakken.
Ik wens je een geweldig fijn nieuw thuis toe, je huisjesquilt zal er ongetwijfeld een mooi plekje krijgen.

Roos zei

Jij bent dus echt "into de huisjes". Wel spannend om na zo'n lange tijd weer de stap te wagen maar ik wens je er alle succes bij.
Groetjes Roos

Annemarie zei

Spannend hoor verhuizen! En inderdaad heel veel werk. Maar wel leuk om weer opnieuwe in te richten als het kluswerk klaar is. Heel begrijpelijk dat je huisjes van stof nu even op een laag pitje staan. Succes! Groetjes, Annemarie

Het lieve leven... zei

ooh spannend!!! zie je...jouw huisjes zijn niet zomaar op jouw pad gekomne ;) Groetjes, Petra

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...