vrijdag 9 november 2012

Gewoon doorgaan ;o)


t Begon vorig jaar ....
in december 2011 ....
met 1, 2 , 3 .... huisjes :o)
 

 
 
Volgens idee en patroon van Jeanneke ( zie "button" bovenin de kolom rechts)
 
iedere dag een huisje in 2012

 
lukte heel vaak niet ...

 
stapeltjes huisjes gemaakt...



 
opgerold ...

 
naar beneden gehangen ...

 
 
Hoe hard ik vaak ook bouw,
teken, knip en steekjes zet ...
 
Als de gelegenheid er voor is :o)
 

t is nog steeds huisje voor huisje verzinnen ...
met alle lapjes voor / om me heen ...
 
dat kost het meeste tijd ...
 
 
en toch wil/kan ik ze niet anders gaan maken ...
om ze leuk te blijven vinden :o))




 
 
Dus (nog steeds) geen vakken gesorteerde daken, deuren, schoorsteentjes,
maar huisje voor huisje ...
 
Eigenwijs ?
 
(o)

 
 
eigenlijk geen keus ...
 
 
 
 
 
nu ben ik toch blij ongeveer op de helft te zijn
met nog wel een stapel van ongeveer 50 losse huisjes ...
 
die ook weer een voor een ...
met steeds weer een paar nieuwe ...
bijgebouwd worden ...
 
En zo komt het einde van 2012 in zicht ...
 
Ps,
gewoon doorgaan ;o)
 
Fijn weekend !
 
Simone
 
 
 
 
 






11 opmerkingen:

Roos zei

Wat wordt jou huisjesquilt toch geweldig Simone, het wordt tijd dat ik ook weer eens verder ga met de mijne.
Groetjes Roos

Anoniem zei

Wow, wat wordt-ie prachtig!!! Tja, ieder werkt gewoonweg het fijnst op zijn/haar eigen manier, ik zou me niks aantrekken van snellere, betere of simpelere manier hoor! Gewoon lekker doen wat bij jou past, het reseltaat mag er beslist zijn!! Enne, er is geen deadline, toch? Lieve groet!!

Pauline zei

Ik blijf ervan genieten, wat een heerlijk project.

Willy zei

Ik zal huisjes nog wel missen als het af is. Op het huisjesblog zag ik al wat affo's.
Groetjes,

Suuske zei

Ik ben het afgelopen jaar ook al de nodige keren van "tactiek" veranderd. Tegenwoordig doe ik het net als jij, ik knip per huisje de stofjes. En ja, dat is inderdaad heel omslachtig en tijdrovend maar voor mij ook dé manier om er plezier in te blijven houden.
Ik heb deze week trouwens ook besloten om nog "maar" 7 huisjes per week te maken. Dan werk ik in het nieuwe jaar gewoon nog maar even door. Je moet er wel plezier in blijven houden, toch?

Maarre... je top wordt/is schitterend!

Groetjes, Suzanne

katrien zei

Heel mooi,leuk dat je bent door gegaan.

josé zei

Ik vind ze mooi en knap dat je al zo ver bent. Prachtige kleuren combinatie gebruik je hier voor MOOI!!!!!!!!

baukje zei

Ik zou het op dezelfde manier gedaan hebben, anders is er toch niet veel aan. dan is ht meer lopende band werk.
Het wordt wel echt een pronkstuk!!!!!

Treny zei

nou zeg hij wordt toch prachtig en laat je niet beinvloeden, gewoon doorgaan je quilt verdient het .
ik moet(mag) er nog 44 dus ben aardig op schema, sta er dit weekend mee op een tentoonstelling, ben benieuwd, zal er volgende over berichten. fijn weekend trijnie

Cynthia@wabisabiquilts zei

Your houses are beautiful!

Het lieve leven... zei

lekker je eigen weg volgen, zit je nooit fout! want kijk nou eens wat je al gemaakt hebt! prachtig!! Groetjes, Petra

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...