maandag 29 oktober 2012

Huisjes, paddestoelen en knipogende uiltjes :o)?!?!!




Zwart - wit ....






maar vooral zoveel mooie kleuren ...
in de herfst :o)



boswandelingen maken we meestal in de zomer.



 
 
Deze vakantie hebben we en gewandeld en gefietst :o)





maar de HUISJES ... werden voor en na de "uitstapjes" ...
ook niet vergeten ...
Zelfs op een andere manier ... naar bomen en paddestoelen gekeken ...
door de huisjes !

 
 
Zouden de roze bloemetjes mij ook opgevallen zijn
als ik niet
rond -had -gelopen ... (o)
 met dit huisje :
 
 
 
?:o))
 
het blauwe lucht en bloemenstofje lijkt hier wel
gemaakt te zijn ...
 
 
 
dak van dit huisje is toch ook net van boomschors ...

 
 
DH ... kon niet bij de uitstapjes zijn ...
 
 
maar gaf mij al een berichtje ... :o)
dat er een bruine envelop ...
 
op mij lag te wachten ...
 
... knipogende uiltjes ...
 
 
 
lapjes :o))),
 
 
 
Wat een verrassing bij thuiskomst !
 
Moest  natuurlijk gelijk die avond al gaan puzzelen ...
 
met de lapjes :o))
 
 
 
en huisjes - onderdelen ...
tekenen en knippen !
 
Zo leuk ..
Japanse ( indigo en kimono stofes :o))
maar ook hollandse stofjes 
 En een boerinnetje met een bosje tulpen :o)
De donkerblauwe roos heb ik zelf in een wit met zwarte roosjes stofje ...
 Blauwe ruitjes ... ook al zo leuk voor de huisjes !
Bedankt hoor Baukje :o))  !
 
Zo bouw ik weer met frisse moed nieuwe aanwas door ... !
 
 
Groetjes,
 
Simone !
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
      
 

5 opmerkingen:

baukje zei

Leuke foto's weer, heerlijk hè zo even er tussen uit... En veel plezier met de lapjes hoor!!!

Guusje, zei

Wat een mooie foto's en huisjes, knap hoor dat je ze ook steeds weer meeneemt.

Pauline zei

Huisjes op vakantie, wat een prachtige reportage!
Leuke stofjes heb je gekregen, veel plezier met puzzelen en er mooie huisjes van te maken.

Petra zei

mooie foto's! idd...sommige lapjes lijken geplukt uit de natuur. En zie ik ook zeeuw schortenstof? leuk hoor!! Schattige uiltjesstof!

Terray zei

Wat een mooie foto's maak jij zeg en je verhaaltje er omheen is het gewoon even genieten om je blog te lezen én te zien!!

groetjes
Tertia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...