woensdag 5 september 2012

Achtergebleven in Frankrijk ...




SAAI ....
om weer de huisjes te laten zien  ...

Niet iedere dag ...
tellen doe ik ook niet
Maar ...
de huisjes gaan wel door ...

Alle andere Quilt lapjes, Vingerhoedjes
roepen wel ...
Maar ook voor hun bestwil ... (;o)
luister ik (nog) niet (o)


Deze sterrenhemel ...


Inderdaad .. op 3 september gemaakt ...
 
 
 
doet me helemaal aan 't mooie plekje in Frankrijk denken ...
 
's Nachts geen zin om de slaapzak/tent uit te komen ...!?
 
wat af en toe ...
 
echt ...
...
 
toch ...(o)
 
nodig ...
 
moest ...(o)
 
 
eenmaal de rits open ...
 
Oeps ... een scheerlijn ...
 
 
De  zoóóó heel heldere sterrenhemel ...
 
deed me toch ...
eerst nog weer stilstaan ...
:o)))
 
en terug op onze plek...
 
toch ... nog even kijken ...
de sterren leken veel groter
en helderder
zo net boven de bergtoppen ... :o))
 
nou ...
 de tent in ..:o))
 
 


Er is wel een ( minder helder) ...
wolkje (stukje lucht) uit Nederland achtergebleven ...
daar bij t Lac de Serre Poncon ...
 
 
 
Gelukkig had ik nog een klein lapje
ervan thuis ...
en hier snel dus weer een huisje af ...
 
...
Ik sta weer met beide benen
op de grond ... hoor (o))
maarre ...
 
af en toe
even ...
na-ge-nieten ...
 
komt ook door de lapjes ...
en het zonnetje
 werkt ook nog mee
 nu een paar dagen vrij ...
 
Groetjes,
Simone
 
Bedankt nog weer hoor
voor
jullie reaktie's ... !!!
zo houd ik het nog wel even
( einde 2012 ?)
vol ...
de huisjes ... :o))
 
 

 
 

11 opmerkingen:

Heleni zei

Volgens mij kun je nog lang nagenieten na zo'n heerlijke vakantie.
Leuk dat het tot uiting komt in je huisjes.

Nardy zei

Mooie huisjes hoor! En wat heerlijk om tijdens het quilen nog even te mijmeren... Hebben jullie ook zoveel vallende sterren gezien tijdens de vakantie? groetjes Nardy

Monica zei

Jouw huisjes worden echt een plaatje, leuk met de donkere sashing.
En ja de sterrenhemel hier in dit overweldigend mooie land is iedere heldere avond schitterend om naar te kijken. Ja Nardy, in augustus soms een ware sterrenregen

Pauline zei

Je huisjes vervelen nog lang niet, dus lekker door gaan met maken en showen.
Geniet nog lekker na van een heerlijke vakantie in het Franse land. Mijmeren mag!

Bed, breakfast en quilts zei

verstand op nul en huisjes maken, ooit is de stapel hoog genoeg en mag je aan je vingerhoedjes, mandjes etc. Mag ook best allemaal tegelijk hoor!

Diana zei

Heerlijk dat je zo je vakantieherinneringen kunt stoppen in die huisjes. Ik hoop dat mij dat ook lukt (ik ga volgende week er even tussenuit).

Het lieve leven... zei

maar je schrijft ook steeds zo'n leuk verhaal bij je huisjes...zo houden wij het ook nog wel even vol ;) Die sterrenhemel...super!

Roos zei

Zo blijft je vakantie altijd een stukje uitmaken van je huisjesquilt...mooi verhaal Simone.
Groetjes Roos

Guusje, zei

Wat een leuke huisjes en erg leuk dat ze overal gemaakt zijn zo wordt het een bijzondere hizenquilt straks.

2ne zei

Love your house :-)
Quilthugs

Willy zei

Zo houd je de vakantie goed vast. Je huisjes vind ik prachtig.
Groetjes,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...