maandag 14 mei 2012

"Ik geef je een roosje ...":o)

Zaterdagmiddag na het uitstapje bij de Quilthoeve ,
een bos Pioenrozen ..... t liefst nog helemaal in de knop voor mijn lieve schoonmoeder :o)
Mijn eigen moeder heb ik nu twaalf jaar niet meer ...

Tot 16 jaar geleden kon ik alleen maar dromen ... van zelf ... Moederdag ...
en die droom is toch uitgekomen :o)

Het gaat in het leven niet altijd zoals je het zou willen .... maar soms is het mooier als je durfde te dromen ...
En die mooie momenten zijn om te koesteren ...
net als lapjes en quilts kunnen geven ...


Middelste DS kwam als eerste met ... :o) wat lief ...
een roos ...

Daarna hé ... ach ...oudste en jongste DS ook met een roos ...:o)

(zelf gekocht ... zei DH later ...)




DH en jongste DS hadden een heerlijk onbijtje voor allemaal klaargemaakt ...

En dat glimmende roze ... metaal ...
daar moet ik nog even aan wennen ;o)


Van jongste DS ... kreeg ik een vrolijke .... recepten box om alle
favoriete recepten in te bewaren ...
En wat is het favoriete recept van jongste DS ...
spannend ....
eh ... oh ...
 ;"Pietsa"...

Ja daar kan ik het meedoen ... rondvragen aan andere DS ,
wat is jullie favoriete recept ?;
hielp maar een beetje
(dat maak ik in ieder geval namelijk wel zelf)
... lasagne ... was het antwoord van allebei ...

Heeft dan geen één DS ... dat van mij ...
heerlijk aardappeltjes met (jus) groente en vlees ... ?
en dat van kleins af aan hoor :o)))

Wat ik wel van hun kreeg ... en juist zelf eigenlijk niet zo hoef ...
(stiekem kijk ik af en toe ... wel even  hoe ie oplaad ...(o)
Een nieuw mobieltje ...
en dan nog wel een roze ...

Ja , dan kun je ons tenminste eppen ... !?! o)

Ik ben inderdaad degene in (DH zijn ...) familie die nog gewoon belt ...
Die moeder ben ik dus ...


Geduld ... voor lapjes aan elkaar zetten ...
ja ... geen twijfel mogelijk ...

Geduld ... om uitleg aan te horen ...
hoe iets werkt ...
eh ... nee ...

Nog een paar dagen ... als we allemaal vrij zijn dan ga ik jullie lieve mobieltje
wel eens onderzoeken en proberen ...
 ... wie weet ben ik er ... over een poosje wel .... echt blij mee .... :o)

Moederdag gebruikt DH om mij iets te geven .....
wat ik helemaal ... niet ... (o)
hoef ...
Net als eh ... twee jaar geleden ... een TOM TOM ...

Nu ... kan ik me niet meer voorstellen
 een eind te gaan rijden ... zonder ...

Zoals dus eergisteren .... in m'n eentje naar Naaldwijk ...
ja ... dan heeft DH ... wel gelijk ... ;o)

 
Hier een foto van de
Nearly Insane ... quilt
die we ook van heel dichtbij konden bewonderen tijdens de trunkshow van Supergoof ....
zie vorige berichtje ...
 detail van de quilt  ... :o))

Ook van roosjes kun je ... direkt blij worden ...


Groetjes,
Simone

6 opmerkingen:

Ans zei

Nou Je bent wel verwend hoor. Vooral dat gedichtje, dat blijven de mooiste cadeaus. Groetjes, Ans

Terray zei

Wat een verwennerij!! Deze moeder is ook verwend met een prachtige tekening en ontbijt op bed :-)
Terwijl een gros quiltsters bij de trunkshow van Supergoof waren ging ik naar een verrassingsworkshop. Ook erg leuk

Groetjes
tertia

Sieneke zei

hoi hoi

wat zal jij genoten in naaldwijk .

en dan zon show van supergoof ,wauw

fijn dat je zon heerlijke moederdag heb gehad ,weer zon koester moment .

en ja mijn vingerhoedjes quilt hoopik maatje supergoof tedoen ,
de jou is ook prachtige hoor ,

gr sieneke

Sieneke zei

ps ik geniet van je blog foto,s
gr sieneke

Mirjam zei

Wat een verwennerietus!!! Leuk hoor! Maar vooral die rozen hè, zo zelf gekocht, wat lief!!!

Groetjes, Mirjam

Mª Clara Lloveras zei

Wouu! The quilt red is very lovely!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...