woensdag 18 april 2012

Lapjes houvast ...


Deze kaart ....
laat wel wat zien over hoe het nu voor DS af en toe is ...
(Niet fijn buiten bezig kunnen zijn ...) !
Hij had juist ook veel zin in de eerste stage die hij zou gaan
 doen voor drie weken ...
Het bedrijf waar hij naar toe zou gaan gaf aan
dat hij altijd zodra het mogelijk is
alsnog kan gaan beginnen ...
Dat is fijn voor hem !
Schoolwerk en lesstof mist hij dus nu daardoor niet .
Verder slaapt hij nog wel veel ...
heeft zijn (technisch) lego weer herontdekt ...
Vrienden en vriendinnen druppelen af en toe voor hem binnen ...
zo komt hij de dag wel door .

Vrijdag weer voor controle naar het ziekenhuis ...

En de lapjes van deze quilt zijn voor mij weer een fijn begin ...



Ik begrijp nu .... dat het gevoel van
angst om je kind kwijt te raken ...
niet overeen  komt met het gevoel die de lapjes steeds gaven ...
En misschien eigenlijk juist de ongerustheid benadrukten
Wilde dat denk ik niet (dubbel) aangaan ...

Deze blokjes quilt wil jongste DS graag hebben ...
er zitten ook veel stofjes van oudste en middelste DS
(als baby) in .
Vooral het zachte badstof streepje
vind jongste DS erg leuk ....
(zie eerder berichtje over deze blokjes quilt )



Zoals hij bijvoorbeeld alle zelfde stofjes telt of er juist maar een van kan vinden ...
dat was de bedoeling die ik met deze lapjes had ....
en dat is nu weer even genieten !

Loslaten is niet mijn sterkste kant ... (o)
maar dat wil en zal ik wel moeten ...
Iedere gebeurtenis laat dat weer op een andere manier zien ...

Fijne dag !
Simone



7 opmerkingen:

quiltmiep zei

Fijn dat het weer beter gaat. Groetjes Ria

Anoniem zei

Zeker fijn om te horen dat het iets beter gaat met je zoon. Loslaten is altijd moeilijk om te doen. Soms gaat het makkelijk en soms voel je je hart huilen. Sterkte Simone. ;-)

carina zei

Had ook even niet op je blog gelezen wat een schrik, inderdaad de nachtmerrie van elke ouder. Gelukkig gaat het nu goed met je zoon. En loslaten is echt lastig. Zoals je zag zijn mijn twee mannen op kamers en dat is gek maar het went ook wel snel en niet te lang over nadenken, enfin zover is het nog niet maar heel veel sterkte! En genieten van je momenten groet carina

Roos zei

Gelukkig gaat het weer wat beter bij jou,maar dat loslaten is en blijft moeilijk.
Groetjes Roos

Anoniem zei

Fijn om te horen dat het iets beter gaat met je zoon. Loslaten is inderdaad heel erg moeilijk!

Groetjes,
Esther

Ps: Sinds kort staat mijn webwinkel op facebook. Help je mij mee om mijn winkeltje te laten groeien? Klik dan even op 'vind ik leuk' ...daar doe je me een groot plezier mee!
http://www.facebook.com/pages/Brocanterie-Derdijk/343153025747928

Mª Clara Lloveras zei

I think you like to do quilting worked with many pieces, and are lovely!!!

Supergoof zei

het idee elk moment je kind te kunnen verliezzen, is het meest verschrikkelijke dat er bestaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...