vrijdag 16 maart 2012

Eén huisje ... van de week ;o)

Nog één avonddienst ...
dan begint mijn vrije weekend ...
zal ik dan weer eens meer als één huisje  maken :o)
Ik heb wel wat huisjes op hun plek in de wijk gezet ...
dat zijn toch ook wel wat steekjes .... :o)
Hier mijn huisje van de week ...
(klinkt ook goed toch ... ;o)


Het dak en stofje om de deur zijn uit
 een scrapzakje van Dorry (van winkel: Quilt It & Dotty)


Poesje voor het raam en de hartjes deur ...
zijn uit een stof geknipt
die ik ook in de tas vorige week vond ...
Ik herken het als een (Abi) babykamerstofje van de tijd toen ook
 mijn oudste DS geboren werd ... (lang geleden (o))
Daar vond ik ook het grijze streepstofje ...
Zo verwerkt in het huisje
 vind ik ze heel lief erbij passen ...
Dit is weer een huisje die ik niet zou hebben
 met alleen eigen (gekochte) stofjes :o))),

Zo heb ik nu bijvoorbeeld :

*Lucht met bloemen ...van de Give-Away (stofrolletjes) van Jookies ...!
*Hondje (en bloempotjes op het dak) ! van Supergoof ...
*Mooie luchtstofjes  (e.d)  van Dora ... !
*Meisje in de deur van Heleni (van Patch to Patch) ...!
Pssst : ... terwijl ik niets vermoedend ...(o).
een meisje in de deuropening van het huisje bracht ...
was het op die dag ... 'aan'gegaan ...
met oudste Ds en zijn vriendinnetje ... :o)
*Het poesje (uit de tas)
van  "de gulle geefster ": Jannie !                          
(in eerdere berichten is dit allemaal terug te vinden!)

Ik knip niet (veel) voor ...
(alles wat ik voorgeknipt heb gebruik ik (meestal) niet ...?!?)
misschien doe ik er daarom wat lang(er) over ...
Maar zo is bijna ieder huisje
wel een verrassing  ... (voor mij ;o).

Groetjes
Simone

3 opmerkingen:

ineke zei

leuk dat die huisjes al die herinneringen meedragen. groetjes ineke

Guusje, zei

Wat een mooi huisje is dit geworden, met heel veel mooie herinneringen.

Anne zei

Hihi, gefeliciteerd met de verkering!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...