vrijdag 17 februari 2012

De ... Give - Away van Heleni ... :o))))


Oostenrijk 2009 ... herfstvakantie :o)


Rond 12.00 uur kwam ik  vanmiddag thuis ...
en vond ... het pakketje ... in mijn brievenbus ... :o))
Het pakketje is van ... Heleni van Patch to Patch (klik...) !
Haar  'Give - Away ...' (zij gaf 3 ... van deze lapjes weg ... :o)
waarvan ik er dus nu een gekregen heb .




Dit stofje deed me gelijk ... aan Oostenrijk denken !
( moest dus wel meedoen ... (o)
aan Heleni's Give-Away ... )

In de herfstvakantie  van 2009 ...
gingen we voor het eerst naar Oostenrijk ...
Tot onze grote verrassing ...

lag er véél sneeuw in die week .
In het apartementencomplex van het vakantiepark
waren wij het enige gezin ...
In het gebouw naast ons ook één gezin ...
Het was natuurlijk buiten het (ski) seizoen ...
daar gingen we ook niet voor ...

 Bewoners van het plaatsje daar ...
gingen wel skieeen (onverwachts) ...
Er was gelukkig een lift open ... 
 eenmaal boven aangekomen wisten wij


en onze 3 DS niet wat we zagen ...
zoveel en zo mooie ...  sneeuw ... :o))
Een bos in lopen ...
bijna jammer ...
onze (eerste) voetstappen
 in de sneeuw te zetten ...



Op het stofje van Heleni zie je ook een rode cabine ...


Hier had ik het quilten en de stofjes nog niet ontdekt ...
Maar de dag dat we hierboven waren ...
Moesten DH en 3 DS wél heel veeel moeite doen
om mij zover te krijgen weer terug te gaan ...

Ik had nog nooit zoveel foto's
op een dag gemaakt ...
en nog wel meer willen maken ...

3Ds hadden het koud ... dus tja 
toen ging ik toch ...
 uiteindelijk (o))) maar mee ...


één foto dan ...
kan er (echt) niets aan doen ...
maar zo'n topje van een "Den"...
uit de sneeuw ... moet
toch op de foto ... ;o)))))
(en deze foto is dan nog maar
 "... het topje van de ijsberg ;o)"

Dank je wel Heleni ...
dat ik door jou gewonnen stofje ...
 ook gelijk een excuus heb ...(o)
om deze foto's te laten zien ... :o).

Met het stofje ga ik wat leuks doen hoor ...
ook een stukje in de Vingerhoedjes ...
en de "poststamps" vierkantjes
herinnerings quilt ...
 (zie berichtje: "Aai-dierbaar...")

Fijne dag nog !
Simone

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat heerlijk dat zo'n schattig stofje deze prachtige vakantieherinneringen oproept! En helemaal niet erg dat je die met ons deelt, integendeel :)!

Heleni zei

Wat een leuk logje heb je ervan gemaakt Simone.
Veel plezier van je lapje(s).

groet Heleni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...