maandag 16 januari 2012

Zestienhoven ... huisjes

Hier mijn wijkje tot vandaag ....
Maar ... er moet weer hard aan gewerkt gaan worden ...
De afgelopen dagen lag de huizenbouw helemaal .... stil ...
hoe zou dat nu gekomen zijn ... ;o)))





Het onderste huisje is eigenlijk de enige ...
die ... Zwart Wit is
(bruin/grijs) zonder kleurtjes ...
Mijn eerste plannetje ... is 't dus toch niet geworden ...


                                Fijne dag !
                            
                               Simone

                                   

8 opmerkingen:

Janet zei

Tja vorstverlet he! of zou het toch wat anders zijn ha ha ... evengoed schiet je toch lekker op ennuh plannen veranderen mag altijd en is reuze leuk!!
groetjes janet

Supergoof zei

Jouw kleurencombinatie vind ik zo MOOI!
Heb 'm eerst willen nadoen, maar ja die dansende dametjes zijn ook al blauw, en ik heb nog zoveel rood gedoe van de DJ en de NI,...
Maar ze zijn errug leuk om te maken,...
:o)

Margreet zei

Leuk je huisjes! Ik 'moet' er ook hoognodig weer eens een paar bijbouwen..maar met die vorst gaat het niet zo hard hè...;0)

Quilting Moesje zei

Ja die vorst hè ...
Maar ik zie het zonnetje alweer schijnen ... en nu ik de roze lapjes steeds kon vertroetelen ... nou ja "prikken" ... zachtjes hoor ...
Ziet het blauwe en zwart er ook wel weer aanlokkelijk uit ...
frisse moed voor mn huisjes dus !
Dank je wel voor jullie lieve reaktie's hoor! :o)

Simone

Guusje, zei

Wat worden je huisjes mooi. En de sashings en de cornerstones helemaal mooi van kleur.

Els zei

Wat een geluk dat de vorst periode over is:)

Anna zei

Wat een geweldig leuke huisjes! Dat heeft al een leuke woonwijk opgeleverd!

Nardy zei

Hoi Simone, wat een prachtige wijk heb je al staan! Ik zag ook dat je prachtige stofjes van Supergoof gewonnen had, daar weet je vast wel raad mee! Fijne dag hoor, groetjes Nardy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...