maandag 23 januari 2012

Wolkbreuk ...


De huisjes bouw wordt uitgebreid met waarschijnlijk 5 grote huizen ...
Eén in het midden en 4 op de punten van de 2 persoons beddensprei quilt ...
Stofjes bij elkaar zoeken vind ik nog steeds het meeste werk ...
(volgens oudste en middelste DS ...
moesten ... er in de 2 kleine huisjes (foto hierboven)
blauwe ... :o) en dus geen gele raampjes komen ...
Dank je wel hoor jongens ...)



Voor dit huis was er zelfs een .... wolkbreuk .... voor nodig ...
Had alleen een smalle reep van dit "lucht" stofje ...
Die voor de kleine huisjes wel breed en groot genoeg is ...



Toch het kleine huisje maar helemaal nadoen ...
De eerste kleine huisjes vind ik zelf nog steeds de mooiste ....


Strepen van het dak .... dus toch ook van boven naar beneden ....

 

Wat een ...  reuzen ... huis is dit toch ....
Nu ben ik helemaal aan de kleintjes gewend ...
en die vind ik veel leuker om te maken ... !


Ze blijven zooo ... lief ...


:o)

Fijne dag !
Simone


3 opmerkingen:

Guusje, zei

Wat ziet het er leuk uit en wat klein daarom heb ik ze vergroot anders kan ik ze niet goed vasthouden maar leuk om te doen is het wel.

Quilting Moesje zei

Ha Guusje, Bedankt, die van jou ga ik ook in de gaten houden hoor!

Anoniem zei

Je bent lekker bezig met die huisjes, de kleuren zijn erg mooi bij elkaar! Dit wordt wel heel leuk met die grote huizen er bij! Groetjes van Lupineke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...