woensdag 11 januari 2012

Supersnel ... van Supergoof ...


Taaaraaaaaa ... :o))))))))
En ja hoor ... het pakket is veilig  ... aangekomen ...
...kan weer opgelucht ademhalen ... (pfffffjieuw)
Nu kan het vingerhoedjes quilt "feestje" ... (o) beginnen ...

Ik vond een mooie , lieve kaart ...

Helemaal ... blij ... :o)
en dan ook nog  HET  malletje van Supergoof ...
kan ik voor de rodere lapjes die er ook bij zijn gebruiken !
En dan ... veilig .... bewaren ...


Er zitten ook poesjes bij ...
en het lieve hondje is er ook een paar keer ...
ga ik het volgende huisje ontwerpen speciaal voor het hondje ... :o)


Ik ben 41 ... (toch) ? :o) ...  maar ben zo blij
als een klein kind ... (LOL)


Fijne dag !
Simone



7 opmerkingen:

Inge zei

Gááf!! Gefeliciteerd met deze pracht prijs en veel plezier ermee, maar dat laatste gaat vast lukken!

Groetjes,
Inge

Annemieke zei

Ha Ha.... je bent zo oud als je je voelt hoor! En mijn oma van 94 voelt zich ook nog 30 zei ze laatst ;-)

Guusje, zei

O wat leuk dat je gewonnen hebt. Wat een heerlijke lapjes heb je gekregen.

Ans zei

Wat een leuke vingerhoedlapjes zijn het! Groetjes, Ans

Supergoof zei

En ik ben ook blij, omdat jij zo blij bent!!
:o)

Quilting Moesje zei

*Inge: ik ga er helemaal van genieten ... ieder steekje :o)

*Annemieke: Fijn zo'n "fiefe" oma ... Je hebt helemaal gelijk !

* Guusje: Haha ... ik smul inderdaad van ze
hoor ...(o))))

*Ans: Kende je ze nog niet ?...:o)

*Supergoof :Fijn !!! :o)


Liefs,
Simone

Ps,
Een nare tijd ligt achter me ... vooruit kijken en genieten ...
daar word ik nu wel extra mee geholpen ... !!!
En dat gun ik iedereen ..........

Janet zei

Geweldig dat je gewonnen hebt!! Is echt een 'lot-uit-de-loterij'gevoel he! Veel plezier ermee en we zullen zien wat je er mee maakt!!
groetjes janet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...