dinsdag 10 januari 2012

Rode vierkantjes ... huisje 9 en 10 ...

Vanochtend ging de telefoon ...
... ,, kom je (nog) een bakkie doen" ...?
:o) ... Oh ... tuurlijk ik kom eraan hoor !
                      ...
DH is hard aan de slag in jongste Ds kamertje ....
er is altijd meer te doen als gedacht !
                     ...
Ria ... is voor mij heel dierbaar (net als haar DH ...(o))
ik ken haar al voor ik kinderen kreeg ...


Ik vertelde haar ...  nu pas ... (o)
 enthousiast over mijn weblog ...
en natuurlijk over de gewonnen
"vingerhoedjes scraps" van
Supergoof (klik) ....:o))
Hoe moest ik al dat nieuws nu vertellen ...
uitleggen aan iemand
die niet quilt ?
Ik had dus wat huisjes meegenomen om te laten zien ...
en bij haar op de laptop ... de blogs laten zien .

Bij het koffiedrinken .... met uitzicht  uit
 het woonkamer raam ...
herkende ik opeens iets bekends ...
Haha ... rode vierkantjes ... :o)

Net als de tussenblokjes van mijn huisjes quilt (in wording) ... !
Ik moest ...  (o)
toch echt een foto daarvan maken !!!


En huisje negen en tien mogen even voor het winkeltje van Ot en Sien liggen ...
Deze heeft Ria nog van haar schoondochter (uit haar vroegere winkeltje ...)
gekregen ...

Volgens jongste Ds ... wil Ot een huisje kopen ...
...ze zijn niet te koop ... hoor  ;o)

ik vind de suiker en koffiezakjes ... vooral erg leuk  :o)

 rode vierkantjes ...
                                                              (zie eerder berichtje)


Dank je wel hoor ... Ria
En ... dat ik jou winkeltje op mijn blog mag "showen"...

Simone ...


Vol verwachting ... wacht ik de post ... af hoor  ;o) !!!




Nieuw "persbericht" :
Vanmiddag kreeg ik een lieve verrassing in mijn mailbox ...
Ik reageerde verbaasd verrast en *o* ...(schaam ...) dat ik nu ( weer) gewonnen heb ...
Nog beduusd van de lieve vingerhoedjes ...
Maar Sieneke ik ben natuurlijk heel blij met Je blad Quilt en Zo !
Ik heb nog niet veel quiltbladen als beginnende quiltster en snuffelen in een quiltblad is heel leuk !!! :0)
Ga maar eens snel kijken bij Sieneke met haar blog :Freubelsien (klik).

Jullie begrijpen wel dat ik even give-aways uit de weg ga ....
Heb nu alles wat mijn (quilt)hartje begeerd ;o)
Dank je wel hoor Sieneke en succes met je weblog !!!


6 opmerkingen:

Supergoof zei

Tadadadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!
Het Pakket is op de post!
Spannend,....
;o))))))))))))

Gaaf logje! Da's echt toevallig die rode vierkantjes,... en het huisjes van Ot en Sien is een snoephuisje,...
;o)

Quilting Moesje zei

Ooooeeeehhh ... spannend ,
zou het pakket morgen al kunnen komen ...:o)

Shirley zei

Proficiat! Half quiltend blogland zat kwijlend te azen op die mooie lapjes van Supergoof. Wat een leuk blogje, enig winkeltje heeft jouw vriendin!

Sieneke zei

hoi,simone,

je Give-Away is op de post gedaan.
nogmaals van harte hoor en geniet er van .
gr sieneke

Debby zei

Zo, jij bent een bofkontje! Ik ken die huizen in dat hofje, HIA?

Groetjes Debby

Quilting Moesje zei

*Shirley:
Ach... Daar zijn doekjes voor ... zal nou toch wel weer droog zijn ;o)
*Sieneke:
Ik houd de deurmat in de gaten hoor !
*Debby:
Haha,...Ik woon daar zelf niet hoor !
(Wel gezellig hofje ...:o))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...