donderdag 12 januari 2012

Feest ...

 Hoera ... jongste Ds vandaag  9 jaar  !!!




De jarige showt hier mijn nieuwste huisje ....
Hè, hè er komt wat leven in de brouwerij  in mijn straatje ... !
Hondje ( Takkie ... (van Jip& Janneke) ... volgens jongste DS)
zit kwispelend voor het raam nadat ik toch maar wat gezellige bloempotjes op het dak heb gezet
( ook van Supergoof (klik) natuurlijk !!! )



Ik kon gisterenavond de vingerhoedjes natuurlijk ook niet laten liggen ...
:o)


In speciale opbergbak ... zo makkelijk bij de hand ...
Nu denk ik ... dat ik toch ... (;o)))))  een virusje ....
.. te pakken heb ...


En vanmiddag op de deurmat ... volgende verrassing ... De Give-away
 van Sieneke  (zie vorige bericht) !
... Drie keer is scheepsrecht ... (o)
Zien jullie het naalden hartjes speldenkussen :o)
 ... die is nog van
 Joke's (klik) give -away ... *o*
zie archief ...
Toch heel gezellig ... :o))))))))




Simone




8 opmerkingen:

Monica zei

gefeliciteerd, en wat laat jij weer veel leuke dingen zien, de kleur van je vingerhoedjes wordt echt gaaf

Anoniem zei

Gefeliciteerd met je DS zijn verjaardag. Wat een leuk huisje heb je gemaakt.

Els zei

Nog van harte gefeliciteerd met je jarige job:) Je hebt al moie huizen gebouwd! Leuk dat je al die give a way's hebt gewonnnen!

Quilting Moesje zei

Dank je wel ... allemaal ... ook namens jongste DS ,hij heeft een fijne verjaardag gehad !

Anna zei

Wat ben je allemaal met gezellige werkjes bezig! Super! Trouwens alsnog van harte proficiat met je zoon!

Pauline zei

Als nog gefelicteerd met de verjaardag van je jongste zoon.
Wat een leuke huisjes maak je toch!
Oei, ben je ook nog besmet met het vingerhoedjesvirus? Veel plezier met al je mooie lapjes!
Groetjes, Pauline

Judith zei

Beetje laat, maar dat heb je met die werkende vrouwen!! Leuke blogjes heb je gemaakt. Super van die goof dat ze ook haal malletje heeft meegestuurd. Je huisjes worden ook gezellig. Nog gefeliciteerd met je DS!! Geniet van je weekend, juud

Quilting Moesje zei

Dank je ...
Ik ben ook aan't werk ... (het is mijn werkweekend nu met dagdiensten)...
En de vingerhoedjes van Supergoof zijn inderdaad erg fijn om aan elkaar te zetten ... en allemaal te bekijken :o)

Groetjes,
Simone

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...