zaterdag 21 januari 2012

Alle piraten verzamelen ...


Schipahoy  ... luitjes ... (o)))



Nog even wachten tot alle ... "piraten" verzameld zijn ...



Zo begon vanmiddag jongste DS zijn roversnest piratenfeestje ...
Wees maar niet bang ...
haha ... alles behalve geweldadig .... ;o)

T s dat ik het al wist door oudste en middelste DS ...

Maar ik sta er nog steeds versteld van ...
hoe jongens (eh ...piraten) ...  kunnen lachen en giebelen ... :o)
totdat er (een) meisje(s)  ... bij zijn haha.


Even later voorin de auto ... zit ik hier toch stiekum van te genieten ...

 

Misschien raad je het al ...
ik kon het niet laten om toch ook wat ...
schoorsteentjes  ooglapjes
en een rode dakje zakdoek mee te nemen ;o) ...

Piraten op zee ...
die hoor je namelijk meestal niet ...




Mij hoorde je ook niet klagen   ...


Dit is dus weer een feest piratenhuisje ...
mee uitgezocht door jongste DS ...


(...o;)

En 's avonds ... op de terugweg was het weer genieten ...
van de enorme drukte dat wel ...
maar wat een ... praat, gegiebel, en ...
Ik had even de radio aangezet  ...
dacht net bij het nummer wat begon ....
oeps ... "snel doorzappen" ...
(om dacht ik ... BOEH ... reaktie's te vermijden)
 maar ...
toen ik opeens ... in koor ...
in goed Engels ... mee hoorde zingen ...
met Adele : "someone like you"...
ze zeggen wel ... vrouwen ...
maar nu dacht ik toch echt eens ...jongens ...?!?
van 8 en 9 jaar ...
of heb ik wat gemist ...
Maar het was direkt rustig (buiten het zingen dus)
 in de auto ... t leek echt ... of ze allemaal meezongen
6 jongen(tje)s welteverstaan ...
(DH zat alleen in andere auto ... en heeft dit mooi gemist ...LOL)

Goedenacht ...
Simone


















1 opmerking:

conny's quilts en creaties zei

Dat klinkt als een zeer geslaagd kinderfeestje! Gefeliciteerd nog met de jarige zoon.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...