woensdag 14 december 2011

Nog 1 nachtje ...

Huisjes project 2012

Woensdag ...

Laatste bericht van Jeanneke's huisjes project gelezen ...
Spannend hoor ...
Morgen mogen er (eindelijk ... (o) ... lapjes
 gepakt, bij elkaar gehouden ,  "betekend" en ohoh ...
 ver/geknipt, worden.
Heb vanochtend nog wat lapjes besteld ...
dat was echt nodig hoor ... ; )
 van Little Gatherings  (Zwart en beige met sterretjes).
Ik wil me dus toch echt aan zwart, wit, beige (en bruin?) houden !
Iedereen die meedoet ook veel voorpret ....(o)
gewenst. !!!
Ik heb avonddienst ...
mijn ook jeukende handen ...
( Jeanneke ... ik voel het ook hoor)
zullen dan wel even over zijn ....
                 ...

(Woensdag)vanavond kwam ik ongeveer 22.30 uur thuis ...
 Nu ligt om  01.30 uur .. (o) iedereen
   bij mij op 1 oor ....
(hoezo quiltverslaafd)
En ik kon het niet laten om de stofjes
die al apart gelegd in een opbergbox lagen ...
er nog eens bij te pakken ....
Na stukje gelezen te hebben
van Quilt it en Dotty ...
Over de scrapzakjes .... en blauwe luchten ....

Oh nee hè ... zou ... het kunnen
zwart,wit huisjes quilt ..
 met blauwe luchten ...

Toch maar weer mn
lieve blauwe stofjes erbij
 gepakt .... die ik
 spaar voor (eigenlijk) ... (o)
een ander doel ...
Tja .... een beginnende quiltster
 heeft niet zoveel scraps ... toch ....
En ... spannend ...
De Mail ... is binnen gekomen ...
en tuurlijk lukte het
 niet in 1 keer...
maarre .... (jippie) ... wel de 2e keer
op ware grote uitgeprint ....
Er kwam wel  direkt alles mee ...
Geeft niet hoor ...
Ik heb het patroontje ...
en nu kan eigenlijk
het moeilijkste komen ...
(dat wordt een slapeloze
nacht(en) hihi ...)
 ... stofjes kiezen ... en
 niet alles er in willen ...

Maar Jeanneke kan gerust slapen toch ....
de mails kwamen vast
tegelijk bij iedereen binnen ...

Leuk hoor !

Slaapze  
 zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

 Simone

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...