maandag 21 november 2011

Verrassingen....



De quilt verrassing(en) begon eigenlijk op mijn verjaardag 2010...
Daarvoor was ik zeker wel met lapjes in de weer,
Vanaf dat ik me kan herinneren... probeerde ik ook van alles zelf te maken....
Van mijn oma haken leren vond ik ook erg leuk!
En zag mijn moeder veel kleding maken op de naaimachine...probeerde dan barbiekleertjes te maken etc...

Heb een heuse houthakkersoverhemd gemaakt voor DH grmmmpf
(toen we pas getrouwd waren)...
maarre een naaimachine is niet zo aan mij besteed!
Ik geef niet (snel) op dus hij kwam er.  .
DH kon na al die ...(!!) niet anders als hem aantrekken .
..
Maar gewoon kopen had veel makkelijker, goedkoper (en helaas mooier...) geweest haha
Was dus eens en niet meer...ik had nu toch mijn lesje daarmee geleerd...

K heb namelijk niet snel ruzie....maar ik denk dat mijn naaimachine daar anders over denkt...
Het enige leuke aan mn machine is dat ie hetzelfde eruit ziet als die mijn moeder had.


Haalde wel eens een ( bibliotheek)boek over patchwork, veel... te veel ideeeen...
borrelden naar boven,
maar kan toch maar een ding tegelijk (O))

Maar soms heb ik een (positief) zetje in de goede richting nodig;
mijn lieve DH heeft dat (na eerst "lijdzaam" toekijken?) door en kwam met een grote verrassing 
 op mijn 40e verjaardag !
DH heeft gewoon (stiekum) op internet gegoogeld naar patchwork/quiltwinkels....
Dat ik daar toch niet aangedacht heb...

En kwam met een groot pakket....(nee geen lieve stofjes...)
met allemaal attributen die ik nog nooit had gezien....
...
Andere keer meer hierover hoor....

Nu eerst mijn uniform(s) van mijn (werk)weekend even in de droger.
Na mijn zaterdagavond dienst was trouwens de verrassing ook heel groot...!
Allemaal emails(?) ...snel kijken ...
Eerste reaktie van Jookies... ( zie berichtje over link give-away) dat ik de Give away heb gewonnen...!!!!
Dat is nog eens leuk thuiskomen !
 (Sorry hoor DH...(o).

Ondertussen hebben we (Joke en ik) gemaild...
enne dinsdag komt de give-away naar mij toe....spannend...

Fijne dag/avond


Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...